وقتی این سوال را از خودم می پرسم که من به چه چیزهایی علاقه دارم هیچ کدام از جواب هایم به دلم نمی نشیند.

دیگر غیر از من کس دیگری در این دنیا هست که به هیچ چیز علاقه نداشته باشد؟

من هیچ آهنگی را دوست ندارم هیچ رنگ خاصی را دوست ندارم یک مدت به اشتباه فکر می کردم آبی را دوست دارم تازگی ها متوجه شدم نارنجی قشنگ تر است مخصوصا آن نارنجی که من را یاده قهوه ای می اندازد. سرمه ای رنگ مغروری است که باید منتش را بکشم تا دوستش داشته باشم. از بین غذاها به هیچ چیز نه نمی گویم و باز هم به اشتباه فکر می کردم ماکارونی را دوست دارم چون وقتی کسی ازم می پرسید چه غذایی را دوست دارم باید یک جوابی بهش می دادم. این روزها مطمئنم آبگوشت را بیشتر دوست دارم و هر لحظه ممکن است اگر غذای خوشمزه تری بخورم به آبگوشت هم خیانت کنم.

سلام

من سرگی یوریشنکو هستم 23 سالی هست در زندانهای روسیه گرفتارم الان حتما تعجب می کنید چرا اینقدر فهمیده ام و مثل آدم حرف می زنم.

امروز دیگر قصد ندارم کار مفیدی انجام دهم شاید آخر شب قبل از خواب یک سیب خوردم فقط، البته اگر نوشتن این پست را کار مفید حساب نکنیم. بیایید همه با هم این کار را نکنیم یعنی نوشتن این پست را کار مفید حساب نکنیم همزمان که این متن را می خوانید به خودتان بگویید پسرک بیچاره وقتش را تلف می کند.

آخرش یک روز عاشق کسی می شوم که زیاد حرف می زند.

+ شکست هایی که در نوشتن خورده ام