از وبلاگهایی که به روز شده بودند یکیشان را باز کردم اولش نوشته بود این هم لینک کوتاه شده ی وبلاگ است شاید به درد بخوره بعد یک آدرس نوشته بود. داستان از این قرار است که بلاگفا اجازه نمی دهد آدرس های بلاگ دات آی آر را در وبلاگتان لینک کنید ولی یک سایتی هست که آدرس شما را میگیرد و یک آدرس جایگزین به شما می دهد که می توانید از آن به جای آدرس بلاگ دات آی آر استفاده کنید و بلاگفای نابغه را گول بزنید. حالا این خانم این آدرس را گذاشته بود که اگر یک بلاگفایی خواست لینکش کند از این آدرس استفاده کند خوب همین حرف را مستقیم بگو، قشنگ و شمرده بگو. بگو اگر کسی خواست لینکم کند از این آدرس استفاده کند، هر چند همین حد از خواستن هم پسندیده نیست ولی من محکومت نمی کنم. شاید به درد بخوره عدم صداقت محض است. وبلاگش را نخوانده بستم. من از صداقت نداشتن واقعا متنفرم و در این موضوع افراط به خرج می دهم.

 نوجوان که بودم از فلفل در غذا به همین اندازه بدم می آمد البته الان عاشقش هستم. آن موقع کمترین مقدار فلفل در غذا را تشخیص می دادم و خانه را به هم می ریختم بنده خدا مادرم را خیلی سر این موضوع اذیت کردم هیچ وقت نمی توانست از دستم قصر در برود کار به جایی رسید ک مادرم دو سری غذا درست می کرد یکی برای من و یکی برای هفت نفر بقیه. این روزها به همان اندازه روی صداقت نداشتن حساسم کسی نمی تواند از دستم قصر در برود

 حالا من را 15 سال بعد تصور کنید که عاشق دروغ گفتنم،

 یالا تصور کنید دیگر.