تصمیم گرفته بودم امسال را سرما نخورم ولی پریشب در حین خواب نظرم عوض شد و مختصری سرما خوردم. اتفاقا به نظرم سرماخوردگی خیلی هم بد نیست مهمترین ویژگی سرماخوردگی این است که خواب آور است و برای کسی که مثل قورباغه ها فکر و خیال بسیار دارد خوب است. می دانید که قورباغه ها زشت هستند و شکم بزرگی دارند و کسی حاضر نیست با آنها ازدواج کند به همین خاطر فکر و خیال بسیار دارند. آخر قورباغه های دختر که مثل آدم های دختر فهمیده نیستند تا بفهمند این مسائل خیلی هم مهم نیست، حالا  نه اینکه قورباغه های دختر خودشان خیلی خوشگل هستند!

باید یک بار مفصل در مورد قورباغه های دختر صحبت کنم.  

همینجا باید تذکر بدهم که من مثل یک قورباغه زشت نیستم و شکم بزرگی هم ندارم ولی خوب آدم های زیادی هستند که شکم و صورتشان شبیه قورباغه است و حتی اگر تی شرت نارنجی هم بپوشند باز هم معلوم است.

و اما بعد داشتم در مورد خوبیهای سرماخوردگی حرف می زدم مثلا اگر نیوتن کمی بیشتر دقت می کرد می توانست از روی آب ریزش بینی هم به جاذبه زمین پی ببرد. من شب که خواب بودم آب ریزش بینی نداشتم ولی صبح که بیدار شدم آبریزش بینی ام شروع شد کاملا مشهود است که این اتفاق به خاطر جاذبه زمین است حتی نیاز به یک کمی هم دقت نداشت.