سلام

دیشب تا صبح بیدار بودم تا صبح که می‌گویم تا نماز صبح است می‌خواستم کار مقاله‌ام را یکسره کنم می‌دانستم اگر بخوابم اولا که خوابم نمی‌برد در ثانی اگر هم خوابم ببرد نصف شب توهم خواهم زد که من یک مقاله ژورنال هستم که ریجکت شده‌ام. تا ساعت سه خوب بود ولی بعد وارد دنیای هپروت شدم به خاطر نماز باید بیدار می‌ماندم ولی خدای من هنوز دو ساعت و چهل دقیقه تا اذان مانده بود چه خاکی باید روی سرم می‌ریختم این دو ساعت و چهل دقیقه را؟

 ترسیدم اگر بلند شوم نسکافه هم بخورم ممکن است به جای دو ساعت و چهل دقیقه تا 24 ساعت آینده، و کسی چه می‌داند شاید برای همیشه، خوابم نبرد. ترجیح دادم سرم را روی میزم بگذارم و سایت MSNBC را باز کنم تا در مورد انتخابات امریکا چرت و پرت بگوید. اولش رئیس کمپین انتخابات هیلاری کلینتون که ریش‌های بسیاری داشت صحبت می‌کرد و خنده‌های عصبی می‌کرد که نه ما در آیوا از سندرز عقب نیستیم و تازه اگر هم عقب باشیم مگر یادتان رفته که سال 2008 هم اوباما تا چند روز مانده به انتخابات از کلیننتون در آیوا عقب بود ولی روز انتخابات او را شکست داد. مردک کلا همه چیز را تکذیب می‌کرد و دوباره با خنده‌های عصبی می‌گفت وضعیت خوب است. بعد رئیس کمپین انتخاباتی برنی سندرز صحبت کرد که یک پیرمرد بود و با طمأنینه حرف می‌زد که نتایج نظرسنجی در آیوا دارد بالا و پایین می‌شود و هنوز مورد اعتماد نیستند. مجری برنامه در مورد صحبت‌های اخیر باب دال رئیس پیشین اکثریت جمهوری خواه سنا صحبت کرد که گفته بود اگر مجبور باشد بین ترامپ و کروز یکی را انتخاب کند ترامپ را انتخاب می‌کند هیچ کس از کروز خوشش نمی‌آید. لیندسی گراهام ولی گفته بود وقتی می‌خواهی خودکشی کنی فرقی نمی‌کند خودت را مسموم کنی یا به خودت شلیک کنی.

به هر حال تا نماز صبح دوام آوردم یک بار نیم ساعتی روی میزم خوابم برد بلند که شدم دیدم دست‌هایم زیر سرم مانده خشک شده. نزدیک اذان که شد رفتم مسواک زدم و آنقدر حواسم سر جایش بود که بدانم باید وضو هم بگیرم ولی وقتی می‌خواستم نماز بخوانم نمی‌دانستم در نیتم بگویم برای جمهوری خواه‌ها نماز می‌خوانم یا برای دموکرات‌ها.