امروز خوابم شیرین شده بود، راستی شما که از خواندن نوشته‌های طولانی من سردرد نمی گیرید؟ در این صورت باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید.  

چند روزی باز هم سرماخورده بودم این فیلم برخاسته از گور ایناریتو را دیده‌اید؟ یک خرس گریزلی به دی‌کاپریو حمله می‌کند، در همان سرمای زمستان در کوهستان رها می‌شود ولی او زنده می‌ماند و در نهایت هم برمی‌گردد و انتقام می‌گیرد فیلم خیلی قشنگی است اما من یک مشکلی با این فیلم دارم و آن هم این است که چرا دی‌کاپریو سرما نمی‌خورد؟ حتی یک بار در رودخانه هم می‌افتد ولی باز هم سرما نمی‌خورد. با خرس گریزلی مشکلی ندارم در واقع خودم هم بدن تنومندی دارم و اگر یک خرس گریزلی بهم حمله کند و در نهایت زنده بماند باید برایش فیلم بسازند، گریزلی از گور برخاسته، اما هیچ رقم با این سرماخوردگی آبم در یک جو نمی‌رود، از در بیرونش می‌کنم از پنجره بی می‌گردد، عاشقم شده.

از بچه‌ها میانترم گرفتم امروز، پیراهن تمیز نداشتم شما که از من انتظار ندارید وقت ارزشمندم را صرف شستن پیراهن بنمایم؟ با یک تی‌شرت یقه هفت رفتم سر کلاس. اتاق که بودم چند باری جلوی آینه بررسی کردم یقه‌اش چقدر باز است یقه را بالاتر کشیدم و سعی کردم در همان حالت نگهش دارم ولی در همان حالت باقی نمی‌ماند. در مسیر که می‌رفتم به یقه‌ی همه نگاه می‌کردم و در ذهنم با یقه‌ی خودم مقایسه می‌کردم، یقه‌ی من بازترین یقه‌ی دنیا بود. چند سالی بود با تی‌شرت سر کلاس نرفته بودم. 

+ عکس مثلا تی شرتی هست که من امروز پوشیده بودم ماشالله چقدر هم تنومندم.