از اول پاییز تا حالا سرما نخورده ام و این اتفاق اصلا تصادفی نبوده است. اصلا مگر می شود اتفاق به این بزرگی تصادفی باشد شما هم! چند وقتی هست تقریبا هر روز می دوم میوه بیشتر می خورم و باز هم تقریبا هر روز جوشانده پونه می خورم. باید اسمم را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند. مگر در این دنیا چند نفر هستند که اسمشان زین العابدین باشد و سی سالشان باشد و اصالتا هشترودی باشند و از اول پاییز تا حالا سرما نخورده باشند. شاید میلیون ها زین العابدین سی ساله ی هشترودی داشته باشیم اما شرط می بندم بین همه ی آنها من تنها کسی هستم که از اول پاییز تا حالا سرما نخورده است. در ضمن این تنها رکود من نیست در بین همه ی این چند میلیون، و فقط خدا می داند که چند میلیون، زین العابدین سی ساله ی هشترودی من از همه شان خوش تیپ تر، باهوش تر و حتی قد بلند تر هستم و در ضمن نشناخته می دانم که نویسندگی ام از همه شان بهتر است اگر مدیران گینس بتوانند معیاری برای آن طراحی کنند. از بین همه ی رکوردهایم این بهترین نویسنده بودن را بیشتر از بقیه دوست می دارم.